Открийте какво прави марката Louis Vuitton задължителна за притежание и защо високата цена няма да ви попречи да притежавате един от най-изисканите артикули.
Като едно от най-големите имена в областта на луксозните марки, отговарящо на изискванията за висок стил както на мъжете, така и на жените, Louis Vuitton е име, което със сигурност ви е познато. Модната къща създава великолепни артикули, които варират от чанти, портфейли и аксесоари до дрехи, часовници, бижута и парфюми. Но какво е това, което прави тази марка толкова скъпа? Мечтаете да се сдобиете със собствен артикул на Louis Vuitton и ние сме тук, за да ви кажем защо главозамайващата цена няма да ви попречи да превърнете тази мечта в реалност!
Исторически бранд
Тази престижна модна марка има дългогодишно наследство, тъй като е създадена в Париж, Франция, през 1854 г. Луи Вюитон започва кариерата си през 1837 г. като чирак на производител на куфари, а когато отваря първия си магазин почти две десетилетия по-късно, създава нов стил куфари, който революционизира начина, по който хората могат да опаковат вещите си, когато пътуват. Иновативният дизайн му носи различни медали и името му бързо се разпространява. Луи Вюитон се насочва към пазара на луксозни стоки и неговите творения скоро стават търсени сред елита, който забелязва репутацията му и иска да подобри своята, като притежава луксозни предмети от новаторската марка.
Известните преплетени букви L и V, които образуват монограма на Луи Вюитон, са патентовани от сина на Луи след неговата смърт през 1892 г. Този привличащ вниманието монограм лесно се разпознава като принадлежащ на луксозната френска модна марка и е известен по целия свят. Всъщност Louis Vuitton вече има стотици магазини в 50 държави.
Луксозна марка
Името Louis Vuitton е синоним на лукс. Веднага се сещате за изключителното качество и изработка, както и за статута, който носи притежаването на артикул на Louis Vuitton. Ако цените на продуктите на марката съответстваха на цените на масовия пазар, всеки щеше да може да си ги купи и те вече нямаше да бъдат желани предмети, за които пестите и спестявате или се надявате, че някой ден ще получите като специален подарък. Не, Louis Vuitton е скъп по някаква причина. Луксозното усещане на неговите продукти, уникалният дизайн и важният монограм подхранват желанието ви да направите тази специална покупка и да цените артикула си години наред.
Той определя тенденциите
Луи Вюитон не се е превърнал в обичаната марка, която е днес, като е копирал идеи на други марки. Луксозната марка определя тенденциите… но със сигурност не ги следва! Напротив, когато Louis Vuitton пусне нов дизайн, другите бързо го забелязват и включват подобни стилове в своите продукти. В края на краищата, създателят на тенденции познава своя пазар и разбира точно какво искат неговите клиенти, така че едва ли е изненадващо, че другите марки искат да последват примера му и да имитират това, което се продава..
Най-високо качество
Louis Vuitton е известен с високите си стандарти по отношение на изработката на своите продукти. Марката не се подчинява на лекотата, която се постига с методите на масовото производство. Надали. Въпреки че в някои аспекти на производството се използват технологии, модната къща все още предпочита използването на традиционни шевни машини, за да гарантира, че всяко изделие е изработено ръчно до съвършенство. И не само това – нивото на изработка е ненадминато. По начало Louis Vuitton наема само опитни занаятчии. След това всеки от тях преминава през едногодишно обучение, преди да му бъде позволено да изработва изделия без надзор.
Материалите също са от най-високо качество. Продуктите на Louis Vuitton са известни с изключителната си издръжливост и вие наистина можете да се наслаждавате на специалния си продукт в продължение на много години, без да се страхувате, че той ще покаже признаци на износване. Суровините, които включват кожи от екзотични животни, се подбират внимателно и се проверяват за несъвършенства. Те са покрити, за да се гарантира, че са устойчиви на атмосферни влияния, петна и разкъсвания. Подлагат се на строги тестове, за да се гарантира, че отговарят на високия стандарт, изискван за продукт на Louis Vuitton.
Ексклузивност
Друг фактор, който повишава цената на стоките Louis Vuitton, е тяхната изключителност. Модната къща произвежда определен брой от всеки артикул и следователно повишава нивото на желателност. Тъй като колекциите са ограничени, търсенето от страна на почитателите на Louis Vuitton е голямо и купувачите знаят, че трябва да са бързи, ако искат да бъдат горди собственици на най-новата версия. Когато сезонът приключи, приключва и шансът да притежавате артикул, създаден за него. Вместо да се разполага с излишни стоки при пускането на следващия сезон и вместо да се понижава репутацията на марката чрез разпродажба, се казва, че всички артикули, които са останали непродадени в този момент, са изгорени.
За да увеличи още повече търсенето, модната къща пуска и лимитирани серии, което прави ексклузивността още по-голяма. С тази изключителност идва и високата цена, но по този начин знаете, че сте част от избрана група хора, които притежават този изключителен артикул.
Лоялни клиенти
Базата от фенове на Louis Vuitton е огромна и изключително лоялна. Клиентите чакат с нетърпение новите модели и много от тях дори не се замислят за други марки. Притежаването на артикул на Louis Vuitton е символ на статус, който не само повишава самочувствието ви, но и показва на другите вашия изискан стил и вкус. То показва, че ви е грижа за продуктите, които купувате, че знаете да не правите компромиси с качеството и дизайна и че имате скъп вкус.!
Подкрепено от известни личности
Можете да видите множество знаменитости, които носят, носят или рекламират продукти на Louis Vuitton. Подкрепата на дадена стока от знаменитост води до рязко увеличаване на и без това високото ѝ търсене, което често води до разпродажбата ѝ за изключително кратко време. Ако любимата ви знаменитост демонстрира Louis Vuitton, по-добре побързайте, ако искате да се сдобиете с този луксозен артикул за себе си.
Хитра маркетингова стратегия
Правилният маркетинг е всичко, а Louis Vuitton знае как да увеличи своята привлекателност. Марката не използва традиционна реклама – не е и необходимо. Монограмът LV говори сам за себе си, а ексклузивният характер на артикулите създава естествено високо търсене. Ключов елемент от маркетинговата стратегия на марката е подкрепата на известни личности, както и гласът от уста на уста на нейните лоялни клиенти. Съществуващите клиенти могат да ползват ексклузивни отстъпки онлайн, а някои от тях получават покани за частни партита. За продажба на стоките се избират и избрани търговски обекти, което допълнително повишава тяхната привлекателност. Луи Вюитон също така е класирана като най-ценната луксозна марка в света, което още повече увеличава нейната привлекателност.
Заключение
Затова е лесно да се разбере защо Louis Vuitton е толкова скъп. Утвърдената луксозна марка е известна в цял свят и има лоялни клиенти. Тя е подкрепяна от известни личности, а притежаването на артикул Louis Vuitton се счита за символ на статус. Вие не просто купувате най-новата чанта, с която да се украсите, или бижу, на което да се възхищавате, а правите инвестиция.
Ексклузивността, която идва от ограничените бройки, засилва очакването на нова колекция. Иновативните дизайни привличат вниманието ви и отличават марката от конкурентите. Висококачествените материали, които се използват, и изключителната изработка, която се влага във всеки отделен елемент, надхвърлят очакванията ви. Всъщност цялото преживяване при пазаруване ви кара да се чувствате специални и част от привилегированата общност на Louis Vuitton.