Общи условия на кампания “Топ оферти за коледни подаръци”

Общи условия на кампания “Топ оферти за коледни подаръци”

Общи положения

  1. Настоящите Общи условия на кампанията “Топ оферти за коледни подаръци” („Правила на кампанията“) определят условията, правилата за действие, продължителността и правилата за ползване от потребителите, както и задълженията на Организатора във връзка с Кампанията „Топ оферти за коледни подаръци“ (“Кампанията“).
  2. Организатор на Промоционалната кампания e „Наспърс Класифайдс България“ ЕООД, с ЕИК 175345805, със седалище и адрес на управление гр. София 1000, ул. „Ангел Кънчев“ №1, ет. 3, contact@olx.bg, (наричано по-долу „Организатор”“)
  3. Кампанията е достъпна при условията, описани в Правилата на кампанията, през сайта на Организатора, достъпен на интернет адрес olx.bg („Уебсайт OLX“).
  1. Периодът на Кампанията е:

От 10:00 ч. на 10 декември 2024 г. 

До 10:00 ч. на 25 декември 2024 г. („Период на валидност на кампанията“). 

5. Като част от Кампанията, Потребителите, които отговарят на всички условия, описани в Раздел 10 по-долу ще имат възможност да популяризират свои обяви в рамките на специалния раздел „Топ оферти за коледни подаръци“, достъпен на главната страница на уебсайта OLX и на уебсайта https://oferti.olx.bg/. 

6.Обявите, публикувани в раздел „Топ оферти за коледни подаръци“, могат да се отнасят само за следните категории: 

  • Дом и градина с подкатегории Изкуство, декорация; Осветление; Пердета, килими; Спално бельо, текстил
  • Мода с всички подкатегории
  • За бебето и  детето с всички подкатегории
  • Спорт, книги, хоби с подкатегории Антики и колекции; Игри; Музикални инструменти; Спортни стоки; Велосипеди; Тротинетки; Ховърборди; Туризъм, къмпинг, риболов
  • Електроника с подкатегории Компютри; Игри и конзоли; Телефони и таблети; Аудио техника; Домакински уреди; Фото, видео; Други

7. Участници в кампанията могат да са само потребители, които имат публикувани бизнес обяви. В рамките на Кампанията не могат да участват потребители, които публикуват обяви със статус “Частна”, нямат допълнителни бизнес обяви или пакети с обяви в категориите, които са предмет на Кампанията.

8. Потребител, участващ в Кампанията, може да публикува до 1000 обяви в категориите, обхванати от Кампанията. Обявите, изпратени за публикуване като част от Кампанията, не могат да се дублират една друга, т.е. да се отнасят за едни и същи артикули.

9. Настоящите Правила на Кампанията не изключват прилагането на други разпоредби от Правилата на уебсайта OLX. В случай на несъответствия между съдържанието на този документ и съдържанието на Правилата на уебсайта OLX, тези Общи условия имат предимство. По-специално трябва да се направи препратка към разпоредбите на Правилата на уебсайта OLX относно процедурата за подаване на жалби, правилата за работа на уебсайта OLX и техническите прекъсвания, правилата за работа на профила, правилата за закупуване на платени услуги и промоционални услуги, както и относно  публикуване на обяви, използване на Услугата за доставка на OLX и Плащания на OLX и правила за премахване на незаконно и неприемливо съдържание – като се вземат предвид разликите, посочени в тези Правила на Кампанията.

10. Право на участие в Кампанията 

10.1. Само Потребители, които отговарят на всички посочени по-долу критерии, имат право да включват обяви в „Топ оферти за коледни подаръци“:

10.1.1 да имат статут на Бизнес потребител;

10.1.2. да имат активна бизнес страница на платформата;

10.1.3. да са получили покана за участие в Кампанията на електронна поща и/или да са разговаряли с търговски консултант по телефон, и да са изразили желанието си да се възползват от Кампанията. Желание за участие в Кампанията може да бъде заявено от бизнес потребител, отговарящ на изискванията на кампанията, посочени в тези Общи условия, и чрез изпращане на съобщение до имейла за контакт: contact@olx.bg

10.1.4. Имат закупени, в един календарен ден 5,10,15,25 или повече, но винаги през 5 броя, промо опция Gold Промо пакет, в периода от 01.12.2024 до 23.12.2024 г.  Промо опциите трябва да се прилагат за обяви в категориите обект на Кампанията, описани в т.5 по-горе. Съответният брой промо опции Gold Промо пакет могат да бъдат платени частично с бонус точки. Не дава право за участие в Кампанията обаче цялостно активиране на Промо опция Gold Промо единствено с бонус точки. За всяка обява, промотирана с платена промо опция Gold Промо пакет, Потребителят има право да включи 5 броя обяви в Кампанията „Топ оферти за коледни подаръци“. Обявите, които Потребителят ще публикува на лендинг страницата на Кампанията ще се показват на ротационен принцип и честотата на показването им и тяхната позиция на лендинг страницата не зависят от стойността на закупената промо услуга от OLX.

10.2. Като част от Кампанията е възможно да се постави логото на Потребителя с активен Фирмен уебсайт и използване на Кампанията в секция „Партньори“ на уебсайта на Кампанията. Условието е потребителят да има 15 или повече закупени Gold Promo опции. Логата в раздел „Партньори“ се показват на ротационен принцип. След като изрази желанието си да използва горната функционалност, Продавачът предоставя на OLX неизключителен, териториално неограничен и безплатен лиценз за запис, възпроизвеждане и разпространение на логото, за да го показва на уебсайта OLX и да предоставя услуги, произтичащи от Кампанията.

10.3. Потребителите, участващи в Кампанията следва да поставят Обявата в тематичната подкатегория, подходяща за предлагания Артикул – в подкатегориите, достъпни на Уебсайта OLX.

11.Жалби

Всякакви жалби и оплаквания, свързани с кампанията, могат да се подават по телефона до Телесейлс агент на Организатора, в електронна форма на имейл адрес: contact@olx.bg или по пощата на следния адрес: гр. София 1000, ул. „Ангел Кънчев“ №1, ет. 3, 

Жалбата трябва да съдържа име и фамилия и координати на лицето, подало жалбата, имейл адреса, свързан с акаунта в Уебсайта OLX, както и подробно описание, причина и искания, свързани с жалбата.

Ако данните или информацията, предоставени в жалбата, не позволяват жалбата да бъде идентифицирана и/или приета, Организаторът ще поиска от лицето, подало жалбата, да я поясни или да предостави допълнителна информация.

Организаторът разглежда жалби от Бизнес потребители в рамките на 30 дни от датата на получаването им.

Организаторът ще уведоми жалбоподателя за резултата от разглеждане на жалбата му писмено или по електронен път – в съответствие с предоставените от жалбоподателя данни.

12.Заключителни разпоредби

Правилата на Кампанията са достъпни и публикувани на https://blog.olx.bg/

Всички запитвания относно Кампанията трябва да се изпращат на следния имейл адрес: contact@olx.bg

Организаторът има право незабавно да промени правилата на Кампанията в случай на:

  • промени в общоприложими правни разпоредби, които имат пряко въздействие върху съдържанието на Правилата
  • необходимостта от противодействие на злоупотреби, извършени във връзка с използването на Кампанията или уебсайта OLX.

Организаторът не носи отговорност, в случай че Потребител не може да участва в Промоционалната кампания поради причини извън разумния контрол на Организатора (при непреодолима сила, случайни събития, проблеми с достъпа и качеството на Интернет връзката и др.).

.Организаторът не носи отговорност за вреди и пропуснати ползи, свързани с Промоционалната кампания.

Организаторът не гарантира на Потребителите доходност от публикуваните обяви, нито реализиране на печалби от включените в обявите стоки и услуги в резултат на Промоционалната кампания.